onsdag 23 januari 2019

Migrationsvåg med nya regeringen

Det är väl inte obekant för någon att migrationsfesten de senaste åren har inneburit ganska stora (och för vissa) förutsebara påfrestningar för de allmänna systemen. Vad jag kan se har man på intet sätt löst något av den röra man ställt till med från statligt håll. Istället har man knuffat över (precis som gick att förutspå) hela bördan på kommun och landsting.

Nya regeringen där alla migrationsextremisterna ingår (minst som stödhjul) kommer accelerera detta haveri i en omfattning som jag inte tror gemene man anar.

Jag har länge påpekat att den sk anknytningsinvandringen är det man måste minska då olika politruker sagt att nu minskar minsann antalet asylflyktingar.

Det är lite svårt att gissa hur de nya reglerna som JÖK partierna föreslår kommer bli i reda siffror, men låt oss utgå från Migrationsverkets senaste prognos och sedan revidera upp den med de nya reglerna.


Enligt senaste prognosen väntas 67,000 anknytningsinvandrare under 2019 ( plus de ca 30,000 asylsökande). Prognosen är alltså ~100.000 nya migranter 2019. Med JÖK förslaget så kommer ytterligare 20,000 personer kunna tjäna som ankare i Sverige och om varje person får hit 2 barn och en fru så kommer alltså 60,000 personer till. Till detta kommer nu den nya pullfaktorn som dessa regler innebär. Lyckas man få in en asylsökande i SE så kan alltså ytterligare en hel familj komma hit fullt lagligt med flyg. Gissningsvis kommer 5,000 personer nappa på detta (lågt räknat).

2019 Väntas alltså ca 165,000 migranter komma, 65,000 av dessa pga JÖKen. Var dessa 165,000 skall bo vette tusan, men vi vet vilka som kommer försörja dem. Det blir ni kära läsare! Såvida ni inte tagit beslutet att emigrera, eller redan gjort det. 

Som ni kanske vet trodde jag på JÖKen redan 2015 och förberedde samt exekverade en flytt under 2016-17 (vilket ni kan läsa om på fliken "emigrera" ovan).

Morgan Johansson tror att integrationen kommer lyckas bättre med dessa 65,000 nya migranter, själv är jag tveksam.

https://www.expressen.se/nyheter/migrationsverket-sverige-blir-ett-av-de-mest-generosa-landerna-i-eu/

3 kommentarer:

  1. Hej, jag är Theresa Williams Efter att ha varit i relation till Anderson i åratal bröt han upp med mig, gjorde jag allt för att få tillbaka honom, men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har för honom, Jag bad honom med allt, jag gjorde löften men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre skulle kontakta en stavningskastare som kunde hjälpa mig att ställa en stavning för att få honom tillbaka men jag är den typ som aldrig trodde att jag hade stavat, jag hade inget annat val än att prova det, jag mailade stavningskanalen och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att vara bra innan tre dagar, att min ex kommer tillbaka till mig innan tre dagar, han kastade stavningen och förvånansvärt den andra dagen, det var runt 16:00. Min ex ringde mig, jag blev så förvånad att jag svarade samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom som var hur vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att någon jag känner som har ett problem med förhållandet, skulle jag vara till hjälp för en sådan person genom att hänvisa honom eller henne till den enda verkliga och kraftfulla stavningskramen som hjälpt mig med mitt eget problem. Hans email: {drogunduspellcaster@gmail.com} du kan maila honom om du behöver hjälp i ditt förhållande eller något annat fall.
    1) kärleksspell
    2) Lost Love Spells
    3) Skilsmässa Spells
    4) Äktenskapsstavar
    5) Bindande stavar
    6) Breakup Spells
    7) Förbanna en förälskad älskare.
    8.) Du vill vara befordrad på ditt kontor
    9) vill tillfredsställa din älskare
    10) Lotteri
    Kontakta den här stora mannen om du har något problem för en bestående lösning
    genom {drogunduspellcaster@gmail.com}

    SvaraRadera
  2. Hej och välkommen till Spotcap Global Loan Services, jag heter Claudia Klein, jag är långivare och även lånekonsult.

    Behöver du stort finansiell förstärkning? behöver du ett lån för olika ändamål? om ditt svar är ja, kommer jag att råda dig att kontakta mitt företag via | spotcapglobalservices@gmail.com | eller meddela oss på WhatsApp: +4915758108767 | och ha ett lån på ditt konto inom 24 timmar eftersom vi tillhandahåller utmärkta lånetjänster över hela världen.

    Vi erbjuder alla typer av lånetjänster, vi erbjuder både långa och kortfristiga lån och du kan också låna upp till 15 miljoner euro. Mitt företag hjälper dig att uppnå olika mål med ett brett utbud av låneprodukter.

    Vi vet att det alltid har varit ett enormt problem att få ett legitimt lån För individer som har ekonomiska problem och behöver lösning på det, tycker många att det är så svårt att få kapitallån från sina lokala banker eller andra finansinstitut på grund av högt intresse ränta, otillräcklig säkerhet, skuld till inkomstkvot, låg kreditpoäng eller andra skäl

    Inga fler väntetider eller stressande bankbesök. Vår tjänst är tillgänglig dygnet runt - du kan få ett lån och slutföra dina transaktioner när och var du än behöver

    Vi tillhandahåller lånetjänster i världsklass 24 timmar. För frågor / frågor? - Skicka ett mail till | spotcapglobalservices@gmail.com | eller meddela oss på WhatsApp: +4915758108767 | & Få ett svar på ett ögonblick.

    Din familj, vänner och kollegor behöver inte veta att du har lite kontanter, bara skriva till oss så får du ett lån.

    Din ekonomiska frihet är i dina händer!

    SvaraRadera
  3. Först höll jag inte med min vän om att använda kärleksförtrollning för att få tillbaka min ex kärleksman, tills jag för bara några dagar sedan läste ett blogginlägg på nätet från en kvinna som heter Anna som bor i Stockholm, hon delade med sig av sitt verkliga liv vittnesbörd om hur Oduduwa kärleksförtrollning hjälpte henne att få tillbaka sin före detta kärlekspartner hem inom två dagar, med hjälp av en talismanring med kärlekstrollformel. Senare samma dag delade jag min relationskris till en annan av mina vänner som vi båda arbetar tillsammans på samma jobbkontor, hon rådde mig att hellre kontakta samma oduduwa via e-post för att kommunicera med honom för en snabb lösning för att få hem min kärleksman. Jag var redo att göra vad som helst bara för att få min kärleksman tillbaka till mig och vår underbara unga pojke Felix, han är bara 6 år gammal och jag vill att han ska växa upp med båda hans föräldrar som bor tillsammans som en lycklig familj
    Jag tog mod till mig och skickar ett e-postmeddelande till oduduwa via e-postmeddelandet som jag kommer att posta här för alla som vill hitta samma lösning som jag fick för bara några dagar sedan. Bara några sekunder senare fick jag ett svar från Oduduwa e-post, han försäkrade mig att han kommer att hjälpa mig att ta hem honom innan helgen, jag gav det bara ett försök och tror att saker kommer att fungera till mitt bästa. Igår fick jag ett telefonsamtal från min kärleksman, han ringde för att kolla upp mig och han bad om ursäkt för att han lämnat mig och ungen så länge. Och han lovar att återvända hem nästa dag, när jag är här och skriver det här meddelandet här på bloggen, jag sitter mitt framför min kärleksman, vi är båda tillbaka tillsammans i kärlek mer än någonsin tidigare. Jag är så glad idag och jag känner mig gynnad av att ha kommit i kontakt med Oduduwa kärleksförtrollning är verklig och fungerar snabbt utan några biverkningar. Jag gav det ett försök och jag följde noga allt han sa åt mig att göra. Kärleksförtrollningsböner besvaras, det fungerar för mig och jag tror att det kommer att fungera för dig också.
    Ge det ett försök idag, få gratis onlinekonsultation och kommunicera med Oduduwa via hans kontaktperson nedan;
    (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com)

    SvaraRadera