tisdag 15 augusti 2017

Ny sida om att emigrera

Bland de populäraste inläggen på bloggen är min lilla serie om att emigrera. Jag skrev första inlägget 2015 och nu sitter vi här och är utflyttade.

För att göra det lite enklare för er läsare har jag gjort en ny sida högst upp bredvid "start" och bokrekommendationerna, som heter "emigrera" (föga förvånande). Där kommer jag samla alla olika blogginlägg om att emigrera så slipper ni sitta och googla runt eller leta för mkt om det är ngt särskilt inlägg ni letar efter.

 För er latmaskar som inte orkar trycka på"emigrera" fliken så är detta sidan

Jag sitter med ett par utkast om själva emigrationen, vilket är mest intressant, hur det är här i Andalusien, vad man ska tänka på vid en flytt eller tips och råd när man ska köpa/hyra fastighet i Spanien? (har ju gjort allt detta och lärt mig mkt på vägen).

Hasta la vista!

4 kommentarer:

  1. så bra grej! och vad modigt att flytta!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ibland måste man sluta vela och pröva! Hoppas du hittar ngt matnyttigt.

      Radera
  2. Tack - "tips och råd när man ska köpa/hyra fastighet i Spanien" vore intressant!

    SvaraRadera
  3. Ser fram mot fortsatta inlägg. (Men de verkar inte helt nyktra på det där advokatkontoret).

    SvaraRadera